مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 23:272022-08-27اقتصادي

خبر خوب| احیای 43 واحد تولیدی در زنجان طی یک سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در آیین احیای کارخانه کیان گرم نان احیای واحدهای تعطیل و همچنین استفاده از ظرفیت های خالی واحدها را از اولویت های استان دانست و اظهار کرد: در این راستا ستاد تسهیل و رفع مرتب تشکیل می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه واحد تعطیل شده کیان گرم نان علاوه بر داشتن مشکلات حقوقی، به شبکه بانکی هم بدهی داشته است، افزود: سرمایه گذار این واحد به دلیل مشکلاتی در حوزه امور مالیاتی و همچنین تامین اجتماعی از ادامه کار ناتوان شده بود.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی کارخانه کیان گرم نام با مساعدت مسؤولان استانی بعد از دو سال تعطیلی میسر شده است، ادامه داد: این واحد قبلا هم با ظرفیت زیر 15 درصد فعالیت می کرد.

فغفوری با بیان اینکه از مهرماه سال گذشته حدود 43 واحد تعطیل شده احیا و به چرخه تولید بازگشته است، تصریح کرد: بخشی از این واحدها با ورود یک سرمایه گذار جدید احیا شده، بخشی هم با حل مشکلات حقوقی و مشکلات بقیه هم با دستور استاندار برای پیگیری حل و در چرخه تولید قرار گرفته اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: از مجموع 43 واحد احیا شده، امروز مراسم احیای 12 واحد به صورت همزمان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| احیای 43 واحد تولیدی در زنجان طی یک سال

خبر خوب| احیای 43 واحد تولیدی در زنجان طی یک سال